مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-15سياسي

برگزیدگان چهاردهمین دوره نوگلان حسینی معرفی شدند


چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی برگزار و در این مراسم از 20 نفر برگزیده این دوره تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، چهاردهمین دوره تجلیل از نوگلان حسینی امروز 27 بهمن ماه با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، محسن طاهری، رییس خانه مداحان، حجت الاسلام سیدمهدی فاطمیان پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران و سیدمحمد حسینی، رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

در ابتدای این برنامه سرود ملی پخش شد و پس از آن امیرعلی یادگاری، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد و در ادامه گروه هم خوانی ابناالحسن به اجرای برنامه پرداختند.

همایش نوگلان حسینی امسال برای نخستین بار در سطح ملی برگزار شد سپس محمدی، معاون فرهنگسرای اندیشه ضمن خوشامدگویی به حاضران با اشاره به ایده برپایی همایش نوگلان حسینی اظهار داشت: این برنامه ابتکاری از جلوگیری شود و امسال بیش از 750 اثر از 10 استان کشور همچون کرمان، کرمانشاه، قم، ایلام و تهران ارسال شد.

انتخاب 20 اثر برگزیده در چهاردهمین همایش نوگلان حسینی محمدی با اشاره به اینکه از بین آثار رسیده 234 اثر برای راستی آزمایی انتخاب شدند، گفت: در مرحله مقدماتی 72 نفر انتخاب و پس از ارزیابی آثار در مرحله نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان چهاردهمین دوره نوگلان حسینی معرفی شدند

برگزیدگان چهاردهمین دوره نوگلان حسینی معرفی شدند