مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 13:402021-02-15فرهنگي

پیام وزیر ارشاد در روزهای پایانی جشنواره تجسمی


تنها سه روز دیگر به پایان سیزدهمین دوره از جشنواره تجسمی فجر باقی مانده است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت برگزاری این جشنواره پیامی را صادر کرد.

- تنها سه روز دیگر به پایان سیزدهمین دوره از جشنواره تجسمی فجر باقی مانده است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت برگزاری این جشنواره پیامی را صادر کرد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، متن پیام سید عباس ‏صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ به سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به شرح ‏زیر است:‏ ‏ هنر معاصر ایران به همّت هنرمندان جوان و حمایت هنرمندان پیشکسوت، به جریانی مؤثر ‏و مهم در فرهنگ امروز ایران بدل شده است.

هنرهای کلاسیک همچون نقاشی، مجسمه سازی و سفال در همراهی و گفت و گوی علمی با دیگر شاخه ها و رسانه های نوین هنری ‏بستری تازه از بیان هنری ایجاد و در فهم و باز تعریف رسانه های هنری دریچه های جدیدی ‏گشوده است‎.

‎ جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنایت به این رویکرد در ادوار دوازده گانه گذشته زمینه ساز خلق و رشد هنر معاصر در حوزه هنرهای تجسمی بوده است‎.

‎ سیزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر افزون بر رشد کمّی تعداد هنرمندان با تمرکز ‏بر خوانش تازه از اثر هنری و استفاده از ظرفیت رسانه های مختلف هنری، هنرمندان جوان ‏را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر ارشاد در روزهای پایانی جشنواره تجسمی

پیام وزیر ارشاد در روزهای پایانی جشنواره تجسمی