مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-15بين الملل

روسیه خطاب به آمریکا: پیام روشنی درباره آمادگی برای لغو تحریم های ایران بدهید


وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: «از آمریکا می خواهیم که سیگنال های واضحی درباره آمادگی اش برای بازگشت به توافق هسته ای و لغو تحریم ها به ایران ارسال کند».

- وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: از آمریکا می خواهیم که سیگنال های واضحی درباره آمادگی اش برای بازگشت به توافق هسته ای و لغو تحریم ها به ایران ارسال کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزارت خارجه روسیه با درخواست از دولت جدید آمریکا برای ارسال پیام روشنی درباره آمادگی جهت بازگشت به برجام و لغو تحریم های ایران، از تهران نیز خواست که خویشتن داری کند.

وزارت خارجه روسیه بار دیگر خواستار بازگشت آمریکا به برجام و لغو تحریم ها علیه ایران شد.

وزارت خارجه روسیه امروز (دوشنبه) در بیانیه ای گفت: از واشنگتن می خواهیم که سیگنال های واضحی درباره آمادگی اش برای بازگشت به توافق هسته ای و لغو تحریم ها به ایران ارسال کند .

وبگاه شبکه الجزیره ، به نقل از این وزارتخانه نوشت: از تهران نیز می خواهیم که در چارچوب توافق هسته ای، خویشتن داری و مسئولیت پذیری از خود نشان دهد .

پیش از این نیز، سرگیی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که قبل از فرارسیدن ضرب الاجل ایران برای پایان پایبندی ایران به پروتکل الحاقی، راهکاری در خصوص برجام پیدا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه خطاب به آمریکا: پیام روشنی درباره آمادگی برای لغو تحریم های ایران بدهید

روسیه خطاب به آمریکا: پیام روشنی درباره آمادگی برای لغو تحریم های ایران بدهید