مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-15سياسي

تدوین جایگاه ستاد نماز جمعه در نقشه مهندسی فرهنگی فارس


نقش و جایگاه ستاد نماز جمعه باید در نقشه مهندسی فرهنگی استان تدوین و نهادینه گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد فخار زادگان پیش از ظهر دوشنبه در جمع مسئولین ستادهای نماز جمعه استان بیان کرد: با توجه به پایش های صورت گرفته مسئولین ستاد نماز جمعه در دستگاه های اجرایی به فراموشی سپرده شده اند این در حالی است که در سیاستگذاری دستگاه های اجرایی نیز ستاد باید نقش پررنگی داشته باشند که اکنون اینگونه نیست.

وی اضافه کرد: ستاد نماز جمعه به عنوان یکی از قرارگاه های فرهنگی باید نقش آفرینی مهمی در سطح جامعه داشته باشد و جایگاه آن نیز تثبیت شده باشد این در حالی است که بر اساس وظیفه ذاتی ستاد نماز جمعه باید به اولویت های قانونی این ستاد پرداخته شود و نسبت به سرمایه گذاری در آن ها اقدام گردد.

فخار زادگان تاکید کرد: در تمامی شهرها و شهرستان ها پرچمدار فعالیت های فرهنگی ائمه جمعه هستند این در حالی است که ساماندهی اقدامات و فعالیت ها باید توسط ستاد نماز جمعه انجام شود و لازم به یادآوری است که ستاد نماز جمعه در فعالیت های فرهنگی نیز نقش مؤثر و تأثیرگذاری دارد.

رییس ستاد نماز جمعه شیراز افزود: یکی از تعیین کننده ترین اقداماتی که می توانند نقش مهمی در فعالیت دستگاه های فرهنگی و ستاد نماز جمعه دارد بایستی در سند مهندسی فرهنگی جایگاه ستاد نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین جایگاه ستاد نماز جمعه در نقشه مهندسی فرهنگی فارس

تدوین جایگاه ستاد نماز جمعه در نقشه مهندسی فرهنگی فارس