مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-15سياسي

تشخیص کارتریج لیزری اچ پی اصل از تقلبی


امروزه چاپگرها نقش پررنگی در زندگی روزمره ما پیدا کرده اند و یکی از وسایل ضروری در زندگی بسیاری از ما می باشند و تهیه مواد مصرفی آن نیازمند تخصص است که در این متن به آموزش تشخیص کارتریج لیزری اورجینال اچ پی می پردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پرچابا، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کارتریجی را با عنوان کارتریج اورجینال خریداری کرده باشید، اما کارایی و تعداد برگ کارتریج اورجینال را نداشته باشد و این موضوع با عدم شناخت و آگاهی نسبت به کارتریج اورجینال اتفاق افتاده است.

چهار روش سریع برای شناسایی کارتریج لیزری اورجینال: درابتدا باید بدانید که معمولا یک هلوگرام روی کارتریج های لیزری اورجینال اچ پی وجود دارد که این هلوگرام مخصوص شرکت اچ پی می باشد و برای تشخیص تونر اصل و کارتریج لیزری فابریک باید مشخصات این هلوگرام را بدانید.

روش اول: به آدرس سایت اچ پی مراجعه کنید و سریال هولوگرام را وارد کنید و اگر سایت اچ پی سریال برچسب را تایید کرد یعنی هولوگرام اصلی می باشد.

به این آدرس اینترنتی مراجعه نمایید: HP.

com/go/ok روش دوم: با نرم افزار QR code scanner از طریق گوشی هوشمند ،تبلت ویابارکدخوان هولوگرام روی کارتن کارتریج را چک کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص کارتریج لیزری اچ پی اصل از تقلبی

تشخیص کارتریج لیزری اچ پی اصل از تقلبی