مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-15اقتصادي

پاسخ راهداری به گلایه برخی رانندگان از عوارض آزادراه کرج-قزوین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با بیان اینکه عوارض تردد از آزادراه کرج-قزوین 400 تومان است، گفت: برای خودروهایی که میزان تردد آنها از این مسیر بیش از 40 بار در ماه باشد، - ایسنا/البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با بیان اینکه عوارض تردد از آزادراه کرج-قزوین 400 تومان است، گفت: برای خودروهایی که میزان تردد آنها از این مسیر بیش از 40 بار در ماه باشد، 30 درصد تخفیف در نظر گرفته می شود.

گودرز محمودی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه عوارض تردد از کرج به سمت قزوین 400 تومان است، اظهار کرد: بر اساس قانون، رانندگان وسایل نقلیه موظف به پرداخت عوارض آزادراهی هستند بنابراین رانندگانی که از کرج به سمت قزوین تردد دارند نیز ملزم به پرداخت عوارض هستند.

وی ادامه داد: قبلا در آزادراه کرج – قزوین گیت گذاشته شده بود و عوارض خودروها از طریق فرد مستقر در دکه گرفته می شد ولی برای کاهش ترافیک و افزایش ایمنی رانندگان مدتی است این گیت برداشته شده و عوارض خودروها به صورت الکترونیکی و از طریق دوربین لحاظ می شود.

وی توضیح داد: برخی رانندگان تاکسی از این گلایه دارند که از روزانه چند بار از این مسیر تردد دارند و عادلانه نیست در هر بار تردد عوارض پرداخت کنند و پرداخت این عوارض برای آنها سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ راهداری به گلایه برخی رانندگان از عوارض آزادراه کرج-قزوین

پاسخ راهداری به گلایه برخی رانندگان از عوارض آزادراه کرج-قزوین