مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-15سياسي

جریمه تردد شبانه 21 تا 3 بامداد در بندرعباس اجرا می شود


جریمه تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد در بندرعباس اجرا می شود و مردم سعی کنند تا خریدهای خود را از ابتدای صبح تا ساعت 20 مدیریت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزاله کناری صبح امروز در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: مردم همچنان از دورهمی و شب نشینی ها خودداری کنند.

وی افزود: محدودیت های شبانه برقرار است و مردم خریدهای خود را از ابتدای صبح و در ساعات مختلف از روز شروع و نهایت تا ساعت 20 در منزل باشند تا مشمول جریمه تردد شبانه نشوند.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: عادی انگاری این بیماری خطرات بسیار زیادی را در بر خواهد داشت و لطمات سنگینی به جامعه وارد خواهد کرد و این در حالی است که با اندک مراعات می توان سبب مهار این بیماری شد.

کناری خاطرنشان کرد: بهداشت به همراه نماینده اصناف از اماکن تجمعی سطح شهرستان بازدید بعمل آورد و تاکید لازم را بر رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک به افراد داشته باشد و همچنین نظارت کامل بر اجرای مراسمات عروسی در شهر و روستاها تا این مراسمات با حداقل نفرات و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک انجام شود و اگر در مراسم عروسی میهمانان مراسم به ویروس حتما گرفته شود و ضد عفونی و گند زدایی اماکن عمومی همچنان توسط دستگاههای متولی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه تردد شبانه 21 تا 3 بامداد در بندرعباس اجرا می شود

جریمه تردد شبانه 21 تا 3 بامداد در بندرعباس اجرا می شود