مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-15بين الملل

یک زن مسلح در نزدیکی کاخ سفید بازداشت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسانه ها ضمن انتشار خبر بازداشت یک زن مسلح در نزدیکی کاخ سفید از تداوم حضور نظامیان گارد ملی آمریکا در پایتخت این کشور تا دستکم پاییز سال 2021 خبر دادند.

- پلیس پایتخت آمریکا در نزدیکی کاخ سفید یک زن 66 ساله را که مدعی بود حامل نامه ای برای رییس جمهور است، به دلیل حمل غیرقانونی سلاح دستگیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، رسانه ها ضمن انتشار خبر بازداشت یک زن مسلح در نزدیکی کاخ سفید از تداوم حضور نظامیان گارد ملی آمریکا در پایتخت این کشور تا دستکم پاییز سال 2021 خبر دادند.

رسانه های غربی شامل دیلی میل گزارش دادند، یک زن 66 ساله مسلح آمریکایی که مدعی بود حامل نامه ای برای جو بایدن رییس جمهور آمریکا است، در نزدیکی کاخ سفید بازداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، نیروهای پلیس واشنگتن دی سی اعلام کردند، این زن مسلح را به دلیل حمل غیرقانونی و بدون مجوز سلاح در یک رستوران واقع در نزدیکی کاخ سفید بازداشت کردند.

بازداشت این زن مسلح در شرایطی صورت گرفته که تدابیر امنیتی شدید در پایتخت آمریکا از زمان حمله مرگبار ششم ژانویه (17 دی) هواداران دونالد ترامپ به کنگره این کشور همچنان برقرار است و طبق گزارش رسانه های غربی احتمال آن می رود که نظامیان گارد ملی تا پاییز سال جاری میلادی در پایتخت بمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک زن مسلح در نزدیکی کاخ سفید بازداشت شد

یک زن مسلح در نزدیکی کاخ سفید بازداشت شد