مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-15بين الملل

رزمایش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی


ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز رزمایش نظامی چهار روزه در شمال فلسطین اشغالی با هدف «افزایش آمادگی نیروی هوایی برای رزم» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نگرانی های رژیم صهیونیستی از قدرت گرفتن محور مقاومت در اطراف مرزهای فلسطین اشغالی و احتمال انتقام گیری از حملات تجاوزکارانه به سوریه، تل آویو را به فکر برگزاری رزمایش هوایی انداخت.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) طی بیانیه ای در صفحه توییتر خود اعلام کرد که از روز گذشته در مناطق شمالی فلسطین اشغالی، رزمایش نظامی موسوم به گل جلیله آغاز شده است.

در این بیانیه آمده است: رزمایش گل جلیله، برای ارتقای آمادگی نیروی هوایی اسراییل برای رزم، زیر نظر آمیکام نورکین فرمانده نیروی هوایی از روز گذشته آغاز شده و روز چهارشنبه نیز پایان می یابد .

ارتش رژیم صهیونیستی، با بیان اینکه در جریان این رزمایش، سناریوهای جنگ هوایی با استفاده از تمام هواپیماهای نظامی این رژیم تمرین می شود، هشدار داد: در راستای این رزمایش در آسمان اسراییل، شاهد پرواز جنگنده ها، هواپیماها و بالگردهای ارتش خواهیم بود، صدای انفجارهای متعدد نیز شنیده خواهد شد .

در ادامه این بیانیه ذکر شده است: این رزمایش، سناریوهای رزم در مناطق شمالی را مورد تمرین قرار داده و تمام یگان های نیروی هوایی در آن مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

رزمایش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی