مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 05:002021-02-15سياسي

معیار تشخیص اصلاح طلب «واقعی» و «قلابی» مشخص شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آرمان در گزارشی با عنوان تحرک اصلاح طلبان قلابی برای انتخابات: اصلاح طلب نما ها استراحت کنند.

- یک نشریه زنجیره ای اصلاح طلب، برخی اصلاح طلبان را اصلاح طلب نما خواند و متهم به همراهی با رقیب کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آرمان در گزارشی با عنوان تحرک اصلاح طلبان قلابی برای انتخابات: اصلاح طلب نما ها استراحت کنند.

، به انشعاباتی که منجر به تشکیل احزاب اعتماد ملی و جمهوریت شد پرداخت و سپس نوشت: جریان رقیب سعی در ایجاد شکاف، در اردوگاه اصلاح طلبی کردند که نمونه آن تشکیل حزبی بود که دم از اصلاح طلبی می زد، اما در عمل به سمتی حرکت می کرد که خواست جریان اصولگراست و هنوز هم نتوانسته با وجود دم زدن از اصلاحات در سخن، رفتاری داشته باشد که نشان دهد همراستا با برنامه های جریان اصلاحات حرکت می کند.

بسیاری بر این عقیده هستند که حمایت از یک حزب و فراهم آوردن شرایط لازم برای فعالیت آن حزب معنایی جز ایجاد شکاف در جریان اصلاحات ندارد.

بجز ایجاد حزب اصلاح طلب نما، برخی افراد که تا چندی قبل ادعای اصلاح طلب بودن بیشتر از دیگران را داشتند به ناگاه بر طبل مخالفت با چارچوب های جریان اصلاحات و تصمیمات این اردوگاه زدند که دلیلش ترس از تهدید هایی مبنی بر حذف شدن یا موضوعات دیگری بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار تشخیص اصلاح طلب «واقعی» و «قلابی» مشخص شد!

معیار تشخیص اصلاح طلب «واقعی» و «قلابی» مشخص شد!