مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 04:052021-02-15حوادث

ناکام ماندن شکارچیان در تالاب سرخرود


رییس اداره حفاظت محیط زیست محمودآباد از ناکامی شکارچیان در تالاب سرخرود خبر داد و گفت: چند شکارچی از تاریکی هوا استفاده کرده و در ضلع جنوبی تالاب اقدام به تیر اندازی کردند که با تلاش محیط بان مستقر متواری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی محمد دعاگو طی گفت وگویی با بیان اینکه روز گذشته چند شکارچی از تاریکی هوا استفاده کرده و در ضلع جنوبی تالاب اقدام به تیراندازی کردند، اظهار کرد: محیط بان مستقر در کانکس پس از متوجه شدن حضور شکارچیان اقدام به تعقیب آنان کردند که با توجه به فاصله موجود و فرار شکارچیان موفق به دستگیری آنان نشد اما از شکار پرندگان  جلوگیری شد.

وی گفت: تلاش برای شناسایی متخلفان با جدیت ادامه دارد و پس از تحقیق و شناسایی متخلفان،به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رییس محیط زیست محمودآباد با اشاره به بازگشت قوها به سمت سیبری از 10 بهمن ماه از تالاب سرخرود، افزود: بعد از تیراندازی متخلفان، کل قوها که تعدادشان کمتر از هزار بال بود به دامگاه ازباران و سرخرود و امروز را در دامگاه و اراضی شالیزاری قسمت شمالی دامگاه ازباران سر کردند.

دعاگو ادامه داد: مشکل تغذیه قوهای مهاجر تالاب از دغدغه های مدیران سازمان حفاظت محیط زیست بود که با تلاشهای انجام شده و کمک سمن های زیست محیطی  تاکنون حدود 30 تن غذای کمکی برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکام ماندن شکارچیان در تالاب سرخرود

ناکام ماندن شکارچیان در تالاب سرخرود