مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 20:352021-02-14سياسي

آرزوهایش نوید سفیر موسیقی وطن می دهد...+فیلم


آرزوهایش نوید سفیر موسیقی وطن می دهد و دل در راه سفر دارد؛ نوجوان خنده روی 14 ساله، زاده سنندج و آمده از خاستگاه و شهر خلاق موسیقی جهان؛ به واسطه مقام های زیادی که تا سن 14 سالگی کسب کرده لقب نابغه موسیقی ایران را ازآن خود کرده است.

- کارن احمدی، از 8 سالگی به ساز سنتور علاقه مند شده و کار خود را با حضور در کلاس های آموزشی در سنندج آغاز کرده است؛ اکنون به صورت حرفه ای موسیقی را می نوازد، علاقه به موسیقی کلاسیک و ساز سنتی را از بچگی و با گوش دادن به آهنگ های استاد شجریان به دست آورده و با کمک مسعود معزی اولین و تنها استادش پا به عرصه موسیقی گذاشته است.

کارن می گوید: تابستان بود و در راه رفتن به کلاس زبان بودم، که پدرم آموزشگاه موسیقی را دید و پیشنهاد حضور در کلاس موسیقی را برای گذران اوقات فراغت به من داد.

کار را با آموختن بلز شروع کردم و دوره 6 ماهه را 3 ماهه به پایان رساندم، بعد در پایان دوره گفتند که باید ساز مورد علاقه خود را انتخاب کنید؛ در ادامه قرار شد در مجتمع فجر سنندج همراه با انتخاب ساز اجرایی داشته باشیم؛ در بین اجراها صدای دلنشن سنتور به گوشم رسید و توجهم را به خود جلب کرد، اجرای قطعه خزان از استاد مشکاتیان توسط دختری به نام آرینا صادقی که برای من سرنوشت ساز بود و علاقه من به سنتور را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهایش نوید سفیر موسیقی وطن می دهد...+فیلم

آرزوهایش نوید سفیر موسیقی وطن می دهد...+فیلم