مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 15:152021-02-14اقتصادي

پنجمین بسته حمایتی بین خبرنگاران ایلامی توزیع می شود


رییس خانه مطبوعات ایلام از توزیع پنجمین بسته حمایتی برای اعضای رسمی خانه مطبوعات استان خبر داد و گفت: این بسته صرفا در بین اعضای خانه مطبوعات توزیع می شود.

- سامی شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در بسته های قبلی خبرنگارانی که عضویت خانه مطبوعات را نداشتند، ولی اهلیت خبری آنها محرز بود؛ هم شامل حمایت و تحویل بسته ها شدند.

وی ادامه داد: در این مقطع به علت عدم تامین بسته مازاد نتوانستیم این بخش را مورد پوشش قرار دهیم که در البته در اسرع وقت با نگاه هیئت مدیره خانه، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

رییس خانه مطبوعات ایلام افزود: این خدمات صنفی در مقابل رسالت خطیر و تاثیرگذار رسانه های بومی و محلی استان که مدام و مستمر در آفرینش امید و مطالبه گری به حق برای انجام رسالتی که دارند، بسیار ناچیز است.

شهبازی تصریح کرد: صدای رسانه های رسمی و دغدغه مند استان این روزها بیشتر از هیجانات کاذب در فضای مجازی، بی واسطه به مردم می رسد و مردم هم پذیرای خوراک پاکیزه خبری آنها هستند.

هنرنمایی رسانه های استان در پیشگیری از کرونا رییس خانه مطبوعات ایلام، تلاش صنفی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان را هدفمند و بر اساس ذات کار صنفی عنوان کرد و گفت: خادمی اهل خرد و قلم یک موهبت الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین بسته حمایتی بین خبرنگاران ایلامی توزیع می شود

پنجمین بسته حمایتی بین خبرنگاران ایلامی توزیع می شود