مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 14:502021-02-14سياسي

وداع با پیکر شهید مدافع سلامت مشهید گودرز


صبح روز یک شنبه 26 بهمن ماه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع سلامت، پرستار زحمتکش و ایثارگر مهشید گودرز با حضور والده گرامی مرحومه فاطمه تفتی(مدیره سابق پرستاری مرکز)، خانواده گودرز، دکتر امیدوار رضایی رییس مرکز پزشکی ،آموزشی و درمانی لقمان حکیم، دکتر محمدرضا حاج اسماعیلی معاون آموزشی و پژوهشی مرکز، سعدی بنار مدیر مرکز، فاطمه گودرزی مدیر پرستاری و جمعی از مسئولین و همکاران در محوطه مرکز برگزار گردید.

این مراسم با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید شروع و پس از مداحی و مدیحه سرایی مداح اهل بیت، دکتر امیدوار رضایی رییس مرکز به ایراد سخنرانی و بیان توصیف خصائص اخلاقی و صفات بارز شهیده پرداخت وعنوان داشت مهشید گودرز از پرستارانی بود که با حدود 11 سال سابقه در بخش های مهمی از مرکز حضور داشت و از پرستاران مجرب محسوب می گردید .

وی در ادامه اذعان داشت شهیده مهشید گودرز با شروع اپیدمی کووید-19 به صورت داوطلبانه در بخش مراقبت های تنفسی کرونا مشغول بکار بود و تا اواسط اردیبهشت ماه در این بخش به ارائه خدمت به بیماران حاد تنفسی پرداخت.

لیکن بعد از بارداری، وی به بخش مراقبت های ویژه جنرال و مسمومین منتقل شد و سرانجام در تاریخ 24 بهمن ماه در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان امام علی (ع) کرج دار فانی را وداع گفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با پیکر شهید مدافع سلامت مشهید گودرز

وداع با پیکر شهید مدافع سلامت مشهید گودرز