مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-14سياسي

رود دره های فرحزاد و درکه تفرجگاه می شوند


با اجرای طرح ژینایی و افزایش کیفیت محیطی در این محلات، رود دره های فرحزاد و درکه به تفرجگاه تبدیل می شوند.

- سرپرست شهرداری منطقه 2 تهران گفت: با اجرای طرح ژینایی و افزایش کیفیت محیطی در این محلات، رود دره های فرحزاد و درکه به تفرجگاه تبدیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه 2 در حاشیه بازدید نمایندگان دفتر (UNDP)و دفتر (UNODC) سازمان ملل متحد از محلات فرحزاد و اسلام آباد که مشاور شهردار تهران، مدیر عامل سازمان نوسازی و شهردار منطقه 5 نیز حضور داشتند در تشریح رویکردهای مدیریت شهری در ساماندهی رود دره های شهر گفت: رود دره های فرحزاد و درکه از فرصت های زیست محیطی شهر هستند که در سالیان گذشته مورد بی توجهی قرار گرفته اند و علاوه بر مشکلات زیست محیطی به محل تجمع بزه هم تبدیل شده است.

وی با اشاره به طرح زندگی پذیری رود دره فرحزاد گفت: دره فرحزاد فرصت زیست محیطی و گردشگری شهر تهران است و در همین راستا طرح ژینایی اکوسیستم رود دره فرحزاد با هدف صیانت از محیط زیست و طبیعت این رود دره پیش بینی شده است و مراحل اجرایی آن آغاز شده است.

صفات با بیان اینکه محلات فرحزاد و اسلام آباد در حال حاضر با کمبود سرانه های عمومی مواجه است و مدیریت شهری به دنبال ساماندهی و رفع این مسائل است افزود: مسائل محلات فرحزاد و اسلام آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رود دره های فرحزاد و درکه تفرجگاه می شوند

رود دره های فرحزاد و درکه تفرجگاه می شوند