مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:102021-02-14بين الملل

درخواست ها در مراکش برای قطع روابط با الجزایر


در پی پخش برنامه تلویزیونی در الجزایر که پادشاه مراکش را به شکل عروسک به نمایش گذاشته بود، کاربران شبکه های مجازی، اصحاب رسانه و انجمن های مراکش خواستار قطع روابط با رباط شدند.

- در پی پخش برنامه تلویزیونی در الجزایر که پادشاه مراکش را به شکل عروسک به نمایش گذاشته بود، کاربران شبکه های مجازی، اصحاب رسانه و انجمن های مراکش خواستار قطع روابط با رباط شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، برنامه ویکند استوری که توسط شبکه الشروق الجزایر پخش می شود، در قسمتی محمد ششم، پادشاه مراکش را به شکل عروسک کارتونی نشان داد، اقدامی که مردم مراکش را عصبانی کرد و برخی آن را بی احترامی به شخص پادشاه تفسیر کردند.

مجری این برنامه جنجال برانگیز با این عروسک که در شکل و شمایل پادشاه مراکش بود، گفتگویی پیرامون از سرگیری روابط میان رباط و تل آویو و به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر منطقه صحرای غربی توسط آمریکا انجام داد و سوالاتی هم درباره پرونده های مربوط به روابط دو طرف و برخی آیین های کاخ سلطنتی پرسید.

به محض انتشار این قسمت از برنامه در شبکه های اجتماعی در مراکش، درخواست ها برای قطع روابط با همسایه شرقی؛ الجزایر و احضار سفیر مراکش در الجزایر شروع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ها در مراکش برای قطع روابط با الجزایر

درخواست ها در مراکش برای قطع روابط با الجزایر