مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-14سياسي

تاکید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر تدوین الگوی تمدن ساز شهرسازی


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت وجود راهبرد در شهرسازی، گفت: ما از صاحبنظران، اندیشمندان و محققین حوزه شهرسازی در مشهد انتظار داریم در رسیدن به یک الگوی درست شهرسازی که زیرساز تمدن سازی ایران باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محسن رضایی ظهر امروز در نشست تخصصی شناسایی چالش ها و فرصت های توسعه شهری و لزوم تدوین سیاست های کلی نظام در حوزه مدیریت شهری که به همت اندیشکده سیاست گذا دانست و افزود: این فرهنگ با نظر انگلیسی ها و در ظاهر برای برای امنیت شهرها وارد ایران شد و جلوی پیشرفت ایران را گرفت.

رضایی خطاب به حاضرین در این نشست اظهار کرد: ما از صاحبنظران، اندیشمندان و محققین حوزه شهرسازی در مشهد انتظار د اریم در رسیدن به یک الگوی درست شهرسازی که زیرساز تمدن سازی ایران باشد، عزم و تلاشی مضاعف داشته باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آسیب های فراوان اجتماعی، انسانی، اقتصادی و فرهنگی از شهرسازی وارداتی به ایران وارد شد، ما اول باید آسیب ها را بشناسیم و بعد برای اصلاح برنامه ریزی کنیم.

وی بر نقش شهرها و رویکردهای شهرسازی در تحولات هویتی و فرهنگی ایران تاکید کرد و تصریح کرد: خراسان رضوی باید به لحاظ شهرسازی هم از نظر راهبردی و هم کالبدی و رفاهی جایگاه ویژه ای درتمدن آینده ایران داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر تدوین الگوی تمدن ساز شهرسازی

تاکید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر تدوین الگوی تمدن ساز شهرسازی