مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-14بين الملل

یک هفته آینده بسیار مهم در روابط ایران و آمریکا از نگاه خبرگزاری فرانسه


خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به رویکرد رییس جمهور جدید آمریکا برای بازگشت به مسیر دیپلماسی با ایران تصریح کرد که زمان جو بایدن برای تصمیم گیری درباره بازگشت به توافق هسته ای کوتاه است.

- خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به رویکرد رییس جمهور جدید آمریکا برای بازگشت به مسیر دیپلماسی با ایران تصریح کرد که زمان جو بایدن برای تصمیم گیری درباره بازگشت به توافق هسته ای کوتاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، جو بایدن رییس جمهور آمریکا خیلی سریع موضع خود را برای بازگشت به مسیر دیپلماسی با ایران مشخص کرد اما آشکارا نشان داده است که هیچ عجله ای برای پیوستن مجدد به توافق هسته ای 2015 ندارد، توافقی که دونالد ترامپ در سال 2018 به طور یک جانبه از آن خارج شد.

این خبرگزاری در ادامه با اشاره به وعده انتخاباتی جو بایدن برای بازگشت به توافق هسته ای گزارش داد: یک تاریخ مهم در حال فرارسیدن است؛ 21 فوریه (سوم اسفندماه) که بر اساس مصوبه پارلمانی ایران، اگر آمریکا تحریم ها را لغو نکند فعالیت بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران محدود خواهد شد.

کلسی داونپورت، رییس بخش عدم اشاعه در موسسه کنترل تسلیحات مستقر در واشنگتن گفت که ایران به سرعت می تواند اغلب گام ها، مانند غنی سازی اورانیوم را لغو کند اما اقداماتی که قرار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هفته آینده بسیار مهم در روابط ایران و آمریکا از نگاه خبرگزاری فرانسه

یک هفته آینده بسیار مهم در روابط ایران و آمریکا از نگاه خبرگزاری فرانسه