مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-14سياسي

نهضت آزادی همیشه از حرکت های روحانیت بهره برداری می کرد


دبیرکل جامعه اسلامی اصناف با بیان اینکه همیشه روحانیت حرکت را شروع می کرد و نهضت آزادی بهره برداری اش را می کرد، گفت: تدابیری که امام(ره) اندیشید، - دبیرکل جامعه اسلامی اصناف با بیان اینکه همیشه روحانیت حرکت را شروع می کرد و نهضت آزادی بهره برداری اش را می کرد، گفت: تدابیری که امام(ره) اندیشید، باعث پیروزی انقلاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعزاداری می کردند.

وی با بیان اینکه اکثر مطالب و شعارها در سینه زنی به سمت آگاهی بخشی به مردم می رفت و اوج آن ها بعد از سال 42شروع شد و دیگر هیچ دسته بی هدفی نبود، اظهار داشت: به همین دلیل ساواک مرتب به هیات تذکر می داد که این شعارها ضد شاه و رژیم است.

این کاسب قدیمی بازار تهران ضمن اشاره به اینکه شروع کار من با 15 خرداد شروع شد، تصریح کرد: 15 خرداد به دنبال حمله به مدرسه فیضیه بود و همه کشور تقریبا ملتهب بود ولی تهران فوق العاده بود و حتی به دنبال حمله ای که به فیضیه شد، هیات های موتلفه شکل گرفت و از درون بازار جوشید.

کریمی اصفهانی با اشاره به دلیل جدیت بازار برای مخالفت با رژیم پهلوی و تحریم انتخابات اظهار داشت: انتخابات ها فرمایشی و حیاب شده بود و به طور طبیعی باید با آن مخالفت می شد.

وی افزود: بازار و بخصوص بازار تهران آن موقع عموما عمده فروش بود و اکثر استان های ما صبح اول وقت سفیران بازارهای مختلف از بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت آزادی همیشه از حرکت های روحانیت بهره برداری می کرد

نهضت آزادی همیشه از حرکت های روحانیت بهره برداری می کرد