مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-14اقتصادي

محل دفن زباله جویبار باید تغییر کند/روزانه 25 تن زباله در شهر جویبار تولید می شود


شهردار جویبار با اشاره به پیگیری های متعدد برای حل معضل زباله در شهر جویبار گفت: پیگیری های مختلفی برای حل معضل زباله در شهر جویبار در دستور کار قرار دارد که امیدواریم هرچه زودتر به حل این مشکل پایان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، زباله اصلی ترین معضل استان مازندران است که حل این معضل در سراسر شهرهای این استان سرسبز باتوجه به وجود جنگل، دریا و طبیعت زیبا مسکوت مانده است.

البته نمی توان منکر فعالیت ها و اقدامات برای حل این معضل طی سال اخیر شد اما سؤال این است برای استانی که یک سوی آن به جنگل و یک سوی آن به دریا ختم می شود طبیعی است دپوی زباله در هر نقطه آن عوارض جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

  در کنار فرهنگ سازی برای کاهش تولید زباله و طرح تفکیک زباله از مبدا اقداماتی ازجمله احداث کارخانه زباله سوز و کمپوست در دستور کار قرار دارد که همه چشم ها در انتظار اتفاقا خوب است.

براساس گزارش ها 28 مرکز دفن زباله در شهرهای مازندران به صورت سنتی وجود دارد که نمی توان از عوارض جبران ناپذیر زباله بر محیط زندگی مردم چشم پوشی کرد.

 از موضوعاتی که گلایه شهروندان جویباری را درپی داشته، در فاصله دو کیلومتری با مرکز شهر زباله شهر جویبار دپو شده که بوی تعفن آن برای شهروندان نگرانی ها و مشکلات بسیاری درپی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل دفن زباله جویبار باید تغییر کند/روزانه 25 تن زباله در شهر جویبار تولید می شود

محل دفن زباله جویبار باید تغییر کند/روزانه 25 تن زباله در شهر جویبار تولید می شود