مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-14بين الملل

بایدن به تبرئه ترامپ واکنش نشان داد


رییس جمهور جدید آمریکا می گوید تبرئه ترامپ در دادگاه استیضاح از بار اتهامات او مبنی بر تحریک هوادارانش به خشونت و حمله به کنگره، کم نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا در واکنش به تبرئه دونالد ترامپ رییس جمهور قبلی این کشور در دادگاه استیضاح، گفت: این فصل غم انگیز در تاریخ کشورمان به ما یادآوری کرد که دموکراسی شکننده است و به همین دلیل نیازمند دفاع همیشگی است و باز هم به همین دلیل است که باید هوشیار باشیم.

وی مدعی شد که خشونت و افراط گرایی جایی در آمریکا ندارد و افزود: اگرچه رای نهایی به محکومیت ترامپ منتهی نشد؛ حتی آنهایی که مخالف استیضاح بودند از جمله سناتور میچ مک کانل رهبر اقلیت جمهوریخواه سنا، بر این باور هستند که ترامپ از بابت تخلف شرم آور از وظیفه مقصر و گناهکار است و عملاً و به لحاظ اخلاقی مسئول تحریک مردم به خشونت علیه کنگره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سناتورهای آمریکایی در رأی گیری که در پنجمین روز بررسی دومین استیضاح رییس جمهور سابق این کشور انجام شد؛ ترامپ را مجرم نشناختند و وی را تبرئه کردند.

43 سناتور مجلس سنای آمریکا ترامپ را بی گناه دانستند و 57 سناتور دیگر به گناهکار بودن وی رأی دادند و به این ترتیب ترامپ از اتهامات وارده علیه خود تبرئه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن به تبرئه ترامپ واکنش نشان داد

بایدن به تبرئه ترامپ واکنش نشان داد