مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-14سياسي

دنیا در 22 بهمن امسال قدرت جاذبه انقلاب اسلامی را دید


دنیا، قدرت جاذبه انقلاب اسلامی را در راهپیمایی 22 بهمن ماه دید که چگونه مردم در شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل ها باز هم عشق خود را به انقلاب ثابت کردند.

- گرگان- فرمانده سپاه گلستان گفت: دنیا، قدرت جاذبه انقلاب اسلامی را در راهپیمایی 22 بهمن ماه دید که چگونه مردم در شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل ها باز هم عشق خود را به انقلاب ثابت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه شنبه در یادواره شهدای روستای زیارت اظهارکرد: دنیا، قدرت جاذبه انقلاب اسلامی را در راهپیمایی 22 بهمن ماه دید که چگونه مردم در شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل های یهداشتی باز هم عشق خود را به انقلاب ثابت کردند.

وی افزود: لازم می دانم از همه مردم استان که جلوه هایی زیبا از حضور خود در جشن پیروزی انقلاب رقم زدند و پرشور و جانانه در میدان حاضر شدند، تشکر کنم.

ملک شاهکوهی بیان کرد: برگزاری یادواره های شهدای مصداق عینی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و این کار زیبایی که شما اینجا انجام دادید نشان داد ترویج فرهنگ شهادت در کشور ما تعطیل شدنی نیست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: عزت، پیشرفت، امنیت و اقتدار امروز کشور ثمره خون شهدایی است که به همچون فولاد آبدیده گرداگرد امام خمینی (ره) جمع شدند و او را تنها نگذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا در 22 بهمن امسال قدرت جاذبه انقلاب اسلامی را دید

دنیا در 22 بهمن امسال قدرت جاذبه انقلاب اسلامی را دید