مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 22:302021-02-13سياسي

فرزندان حاج قاسم در تماشاخانه مدرسه انقلاب/ داستان اعتماد! +فیلم


این روزها نهمین دوره جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب با تأکید بر مأموریت اصلی «روایت» و تکیه بر عنصر مهارت، تولید محتوا و نشر حداکثری در حال برگزاری است.

- خبرگزاری فارس - تعلیم و تربیت: هر سال قبل از شروع دهه مبارک فجر، دانش آموزان انجمن اسلامی مهیای برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب می شوند و با خلاقیت خودشان در چارچوبی که از قبل برایشان پیش بینی شده برای برپایی نمایشگاه تدارک می بینند.

البته با توجه به شرایط موجود در کشور به جهت شیوع بیماری کووید 19 و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مدیریت بیماری کرونا و همچنین تعطیلی اکثر مدارس، برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در بسیاری از مدارس امکانپذیر نبود.

بر همین اساس نهمین دوره جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب با تأکید بر مأموریت اصلی روایت و تکیه بر عنصر مهارت، تولید محتوا و نشر حداکثری برگزار می شود.

بهمن ماه هر سال فرصتی بی بدیل برای آشنایی، بازخوانی و مرور و بررسی اهداف و آرمان های  بلند انقلاب اسلامی است؛ ایامی که مقارن با سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب شده است و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان یکی از متولیان امر تعلیم و تربیت دانش آموزان به دلیل اهمیت فهم خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان کشور، نهمین دوره جشنواره نمایشگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان حاج قاسم در تماشاخانه مدرسه انقلاب/ داستان اعتماد! +فیلم

فرزندان حاج قاسم در تماشاخانه مدرسه انقلاب/ داستان اعتماد! +فیلم