مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 19:352021-02-13حوادث

رد رشوه 20 سکه بهار آزادی توسط ماموران وظیفه شناس


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از صحت عمل و رد رشوه 20 سکه بهار آزادی به ماموران وظیفه شناس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی کسب خبری مبنی بر این که دلالان و سودجویان بازار خشکبار مترصد قاچاق محموله آجیل و خشکبار از استان های دیگر به شهر مشهد هستند پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تیم های پلیس امنیت عمومی استان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر و هماهنگی مقام قضایی با همراهی نمایندگان اداره صمت و اطمینان از ورود گاه کامیون را در یکی از مناطق شهر مشهد، ردزنی و در بازرسی از این خودروها حدود 20 تن خشکبار بدون مجوز حمل و بارنامه کشف کردند.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: یکی از رانندگان برای تطمیع پلیس و رهایی از چنگ قانون با اصرار مبنی بر اینکه صاحبان بار حاضر هستند 20 قطعه سکه تمام بهار آزادی به ارزش تقریبی 230 میلیون تومان به منظور آزاد کردن بار کامیون ها هدیه بدهند، بر پرداخت رشوه تاکید داشت و ماموران وظیفه شناس پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی سکه های موردنظر را نیز صورتجلسه و ضمیمه پرونده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد رشوه 20 سکه بهار آزادی توسط ماموران وظیفه شناس

رد رشوه 20 سکه بهار آزادی توسط ماموران وظیفه شناس