مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-13سياسي

اوقاف فارس برترین دستگاه در حوزه فعالیت های ترویج و توسعه فرهنگی نماز


قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس با اشاره به برتری اداره کل اوقاف فارس در حوزه فعالیت های مربوط به نماز گفت: ادارات در طول سال طی دو مرحله به صورت محسوس و نامحسوس مورد ارزیابی و بازرسی قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام علی سقاچی امروز در مراسمی از اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس به عنوان برترین دستگاه در حوزه ستاد اقامه نماز تقدیر کرد.

وی در این جلسه اظهار داشت: نماز زیباترین نماد بندگی و عبودیت و بهترین راه برای ارتباط دائمی با خداوند تبارک و تعالی است و بدون توسل به نماز و تعقل در رمز و راز این آیین تابناک الهی و ریسمان محکم و گسست ناپذیر یاد خداوند، نمی توان از دلبستگی های جهان فانی رها شد و راهی به سوی نجات و رستگاری گشود.

سقاچی افزود: ادارات در طول سال طی دو  مرحله هوشمند در پایان سال بر اساس مدارک و مستندات دستگاههای اجرایی هر یک از ادارات را ارزیابی و در چهار بخش و رتبه مختلف طبقه بندی می کند و بر این اساس ادارات به رتبه های شایسته تقدیر ویژه، شایسته تقدیر، قابل قبول و مورد توبیخ ساماندهی می شوند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس گفت: در ارزیابی به عمل آمده از فعالیت ادارات در سال گذشته اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه، عنوان اداره برتر و نمونه در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف فارس برترین دستگاه در حوزه فعالیت های ترویج و توسعه فرهنگی نماز

اوقاف فارس برترین دستگاه در حوزه فعالیت های ترویج و توسعه فرهنگی نماز