مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-13اقتصادي

گسترش دسترسی جامعه به خدمات بانک دی را دنبال می کنیم


به منظور افزایش سرعت و کیفیت خدمات به مشتریان بانک، مدیران عامل بانک دی و شرکت ملی پست ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در مراسم امضای این تفاهم نامه بر لزوم استفاده از ظرفیت های شبکه پستی در گسترش ارائه خدمات بانکی به مشتریان تأکید کرد.

وی گفت: امروزه مدیریت هزینه های سازمان از طریق برون سپاری برخی از خدمات، به یک هدف استراتژیک تبدیل شده است که نقش مهمی در کاهش هزینه ها و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان دارد.

کریمی افزود: در بانک دی نیز با توجه به شبکه محدود شعب در سراسر کشور و لزوم خدمت رسانی باکیفیت به مشتریان در سریع ترین زمان ممکن در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی، در کنار توسعه و تجهیز زیرساخت های بانکداری الکترونیک، برون سپاری برخی از خدمات مشتریان به یک الزام عملیاتی و کارکردی تبدیل شده است که انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی پست ایران در همین راستا صورت می گیرد.

مدیرعامل بانک دی گستردگی نقاط تماس، ایجاد دسترسی عمومی و همچنین پایین بودن هزینه خدمات شرکت ملی پست ایران را از بزرگ ترین مزیت های این شرکت برشمرد و تصریح کرد: امیدوارم انعقاد این تفاهم نامه، ضمن گسترش دسترسی جامعه هدف بانک در سراسر کشور به خدمات بانک، زمینه ارائه خدمات متم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش دسترسی جامعه به خدمات بانک دی را دنبال می کنیم

گسترش دسترسی جامعه به خدمات بانک دی را دنبال می کنیم