مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-13سياسي

رویداد خوشنویسی در تجلیل از شخصیت حضرت ابوطالب(ع)


رویداد همنویسی استادان خوشنویسی «در خط محبت» به منظور ابراز ارادت به ساحت خاندان عصمت و طهارت و به ویژه شخصیت ارزشمند حضرت ابوطالب (ع) و حضرت معصومه(س) برگزار شد.

- قم- رویداد همنویسی استادان خوشنویسی در خط محبت به منظور ابراز ارادت به ساحت خاندان عصمت و طهارت و به ویژه شخصیت ارزشمند حضرت ابوطالب (ع) و حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رویداد همنویسی استادان خوشنویسی در خط محبت پیش از ظهر امروز در شبستان حضرت زهرا (س) در حرم حضرت معصومه (س) به همت دبیرخانه همایش حضرت ابوطالب (ع) و با سخنرانی آیت الله میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

دبیرخانه همایش حضرت ابوطالب (ع) در نظر دارد مجموعه برنامه های علمی، فرهنگی و هنری متعددی را در قالب های متنوع تا زمان برگزاری همایش در تاریخ 19 تا 21 اسفندماه رقم بزند که این رویداد همنویسی نیز در همین راستا انجام پذیرفت.

محور این رویداد شخصیت ممتاز حضرت ابوطالب (ع) و خدمات ایشان به اسلام و دفاع از پیامبر (ص) بود و در آن اساتید خوشنویسی کشوری به صورت زنده به تحریر آثار با محوریت این شخصیت برجسته و خاندان عصمت و طهارت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد خوشنویسی در تجلیل از شخصیت حضرت ابوطالب(ع)

رویداد خوشنویسی در تجلیل از شخصیت حضرت ابوطالب(ع)