مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-13سياسي

سیر تا پیاز واگذاری شرکت سنگ آهن بافق در بورس


یک عضو شورای شهر بافق با انتقاد از رفتار و خلف وعده های مسئولین صندوق بازنشستگی فولاد، گفت: اگر شرکت سنگ آهن بافق به بورس وارد شود حق مردم، کارگران و شهرستان بافق پایمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بافق، چند روزی که فضای این شهرستان ملتهب و مردم ناامید از آینده خود هستند و این ناامیدی به دلیل خبر ورود شرکت سنگ آهن بافق به بورس است که مردم در این خصوص معتقند اگر شرکت سنگ آهن بافق به بورس وارد شود حق مردم، کارگران و شهرستان  بافق پایمال خواهد شد.

صندوق بازنشستگی فولاد هم متاسفانه با بدخلقی و بدعهدی در حال کوبیدن طبل نا امیدی در شهر50هزارنفری بافق است و دغدغه مردم این دیار را دو چندان کرده است.

حسن امیرزاده، یکی از اعضای شورای شهر بافت در این خصوص به خبرنگار فارس، اظهار کرد: در صورت ورود شرکت سنگ آهن به بورس  دیگر حقوق  کارگران و سهم شهر ارزشی نخواهد داشت.

وی افزود: صندوق بازنشستگی فولاد هم پس از عرضه 20درصد سهام شرکت سنگ آهن در بورس و کسب سودی حدود دو تا چهار هزار میلیارد تومانی دیگر در شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن نخواهد آمد و این پول هنگفت را در خارج شرکت سنگ آهن هزینه نموده تا از ورشکستگی نجات یابد.

این عضو شورای شهر بافق  با انتقاد از رفتار و خلف وعده های مسئولین صندوق بازنشستگی فولاد، گفت: شرکت سنگ آهن بافق در حال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز واگذاری شرکت سنگ آهن بافق در بورس

سیر تا پیاز واگذاری شرکت سنگ آهن بافق در بورس