مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-13فرهنگي

رونمایی از پوستر انگلیسی «بی سرزمین» آخرین فیلم تورج اصلانی (+عکس)


در فیلم سینمایی «بی سرزمین» ترکیبی از بازیگران سرشناس کشورهای ترکیه، سوریه، عراق و اقلیم کردستان در آن، به چهار زبان کُردی، ترکی، عربی و فارسی به ایفای نقش پرداخته اند.

- رونمایی از پوستر انگلیسی بی سرزمین آخرین فیلم تورج اصلانی (+عکس) در فیلم سینمایی بی سرزمین ترکیبی از بازیگران سرشناس کشورهای ترکیه، سوریه، عراق و اقلیم کردستان در آن، به چهار زبان کُردی، ترکی، عربی و فارسی به ایفای نقش پرداخته اند.

پوستر انگلیسی فیلم سینمایی بی سرزمین به کارگردانی تورج اصلانی رونمایی شد.

منصور جهانی ـ پوستر انگلیسی فیلم سینمایی بی سرزمین سومین ساخته بلند تورج اصلانی محصول مشترک کشورهای عراق و سوریه؛ برای حضور در هفتادویکمین دوره بازار جشنواره بین المللی فیلم برلین رونمایی شد.

پوستر انگلیسی فیلم سینمایی بی سرزمین (بی نیشتمان) Landless به تهیه کنندگی و کارگردانی تورج اصلانی، تولید کمپانی سینمایی ماد مووی MAD Movie و محصول مشترک کشورهای عراق و سوریه؛ که توسط علیرضا قادری اقدم طراحی شده است، برای حضور در بازار هفتادویکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین در کشور آلمان رونمایی شد و توسط شرکت تصویر گستر الهه پارسی (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت، در این دوره از بازار فیلم برلیناله Berlinale به عنوان یکی از معتبرترین بازارهای فیلم در اروپا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر انگلیسی «بی سرزمین» آخرین فیلم تورج اصلانی (+عکس)

رونمایی از پوستر انگلیسی «بی سرزمین» آخرین فیلم تورج اصلانی (+عکس)