مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-13فرهنگي

پایان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کیش


آیین اختتامیه اکران آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کیش با حضور جمعی از هنرمندان و هنر دوستان و بازیگر نوجوان فیلم یدو در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش شب گذشته در آیین اختتامیه اکران آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر این جزیره زیبا را خطه ای خلاق و فرهنگ پرور و مامنی برای دوستداران امنیت، آرامش، زیبایی، تعامل و فرهنگ خواند.

سعید پورعلی با بیان اینکه سینما آیینه ای است که باید خود را در آن ببینیم اظهار کرد: سینما بیان تصویری از ویژگی های فردی و اجتماعی، فراز و فرودها و سختی ها و مصائب ما و در کنار آن خوشی ها و نشاط ما است و دعوتی به دیده شدن و شنیده شدن و ترجمان مطالبات مردمی است که در توقفگاه هایی خود را به نظاره بنشینند.

پورعلی با تقدیر از تلاش هنردوستان برای برگزاری این رویداد فرهنگی در کیش و با بیان اینکه کیش خطه ای خلاق و فرهنگ پرور است و به خود می بالد که بر مدار فرهنگ ساخته شده و ساخته است افزود: پنجره ای گشوده به فرهنگ ها، سرزمین تعامل و دوستی، پنجره ای گشوده به گفتگو با ساکنانی فرهنگ دوست و فرهنگ پرور، نبض فرهنگ و هنر در کیش می تپید، تپش این نبض به گرمی وجود متعهدان و مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کیش

پایان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کیش