مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-13اقتصادي

آغاز دوباره خرید تضمینی زعفران 10 درصد بالاتر از نرخ بازار


مدیر تعاون روستایی استان خراسان جنوبی از خرید تضمینی زعفران کشاورزان خراسان جنوبی در چهار درجه پوشال معمولی، پوشال مرغوب ، شبه نگین و نگین خبر داد و گفت: - به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وحید ضیاییان احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خرید زعفران به صورت توافقی توسط یک عامل فروش در مرکز استان از هفته آ ینده آغاز می شود.

وی با بیان اینکه خرید در چهار درجه پوشال معمولی، پوشال مرغوب ، شبه نگین و نگین انجام می شود افزود: قیمت خرید 10 تا 15 درصد بالای قیمت بازار خواهد بود.

مدیر تعاون روستایی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کشاورزان می توانند برای تحویل زعفران خود به تعاون روستایی استان مراجعه کنند، تصریح کرد: پرداخت هزینه به کشاورزان هفت تا 10 روز پس از قطعی شدن قرارداد پرداخت می شود.

ضیاییان احمدی به خرید حمایتی زعفران از اواسط آبان تا اواخر آذر هم اشاره کرد و افزود: در این مدت سه هزار و 938 کیلوگرم زعفران خریداری شده است.

وی با بیان اینکه 30 درصد از مطالبات زعفران کاران پرداخت شده است، تصریح کرد: 35 میلیارد تومان به عنوان 70 درصد باقیمانده باتوجه به اتمام زمان بازپس گیری طی امروز و فردا پرداخت می شود، اما با این حال 10 روز دیگر هم مهلت برای بازپس گیری زعفران توسط کشاورزان تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوباره خرید تضمینی زعفران 10 درصد بالاتر از نرخ بازار

آغاز دوباره خرید تضمینی زعفران 10 درصد بالاتر از نرخ بازار