مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-13اقتصادي

اُمید بین «دو رود» در کویر ریگان؛ روستاییانی که هرگز مهاجرت نکردند


دورودی، روستاییست با 48 خانوار دردل کویر ریگان در استان کرمان که مابین دو رود کوهشاه و انارک قرار گرفته و مردمانی سخت کوش دارد، آنها توانسته اند از لابه لای سنگ ها و با تلاشی مضاعف و هدایت آب رودخانه بهترین محصولات را کشت کنند و بهترین روستا در شرق کرمان شوند.

- خبرگزاری فارس-کرمان؛ موسی ملاییان، وجود دو رودخانه در اطراف روستایی در شهرستان کویری ریگان یکی از شهرستان های شرقی استان و در مناطق کوهستانی آن مردمان این خطه را از پا نینداخته است و هر  روز بر توانمندی این اهالی افزوده می شود.

روستایی که مردمانش با خروش رودخانه در منازل و با فروکش شدن آن از آب باقیمانده آن جهت کار و تلاش استفاده می کنند.

دورودی ، روستایی با 48 خانوار است که همه سخت مشغول به کار هستند تا بتوانند مایحتاج زندگی خود را تامین کنند، این روستا که در کنار روستای هدف گردشگری کوهشاه شهرستان ریگان قرار دارد، توانسته است با تلاش مردمانش به یکی از زیباترین روستاها در شرق استان تبدیل شود.

روستایی که در بین دو رود کوهشاه و انارک قرار دارد، در فصل زمستان و با اولین بارش ها، خروش رودها دو چندان می شود و دیگر راه ارتباطی در آنها وجود ندارد.

مردم این منطقه از لابه لای سنگ ها و با تلاشی مضاعف و هدایت آب رودخانه توانسته اند، بهترین محصولات را کشت کنند، وجود درختان کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُمید بین «دو رود» در کویر ریگان؛ روستاییانی که هرگز مهاجرت نکردند

اُمید بین «دو رود» در کویر ریگان؛ روستاییانی که هرگز مهاجرت نکردند