مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-12سياسي

ابتکارات قوه قضاییه برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد در آذربایجان غربی


مدتی است که موج کم سابقه گزارش های مربوط به اعلام گذشت و عفو محکومان به قصاص توسط اولیای دم مقتولان در صدر اخبار رسانه ها و صفحات شبکه های اجتماعی منتشر می شود و این اخبار مربوط به رهایی این محکومان از مجازات مرگ و اعطای فرصت دوباره زندگی به آنها بدون .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، مدتی است که موج کم سابقه گزارش های مربوط به اعلام گذشت و عفو محکومان به قصاص توسط اولیای دم مقتولان در صدر اخبار رسانه ها و صفحات شبکه های اجتماعی منتشر می شود و اخبار مربوط به رهایی این محکومان از مجازات مرگ و اعطای فرصت دوباره زندگی به آنها بدون تردید موجب خشنودی بیشتر مردم و تقویت روحیه ایثار و گذشت در جامعه شده است.

  خاطرنشان می شود دوره جدید قوه قضاییه  که از روزهای اسفند 1397 و با انتصاب آیت الله نمی توان اندازه گرفت؛ یکی عفو و دیگری عدل، بدترین مردم کسی است که از خطای دیگران گذشت نکند.

در همین راستا در آذربایجان غربی نیز مدتی است این ابتکارات و اخبار رهایی محکومان بیشتر به گوش می رسد که نشان از افزایش روحیه ایثارگری در جامعه است.

اخذ رضایت از اولیاء دم برای مددجوی محکوم به قصاص در زندان میاندوآب  شهبازی رییس زندان میاندوآب، با اشاره به پیگیری های مستمر و تلاش شبانه روزی زین العابدین آقای فر مسئول  واحد مددکاری زندان میاندوآب  طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکارات قوه قضاییه برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد در آذربایجان غربی

ابتکارات قوه قضاییه برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد در آذربایجان غربی