مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-12اقتصادي

آغاز ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری از فردا


تسهیلات نوبت جدید حداکثر 1000 فقره بوده و به آن دسته از فرزندان یا نوه های تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری تعلق می گیرد که خودشان و همسرشان برای اولین بار ازدواج کرده باشند.

- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی مرحله جدید ارائه تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق به مبلغ 25 میلیون تومان از روز شنبه 25 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر افتخاری در این باره گفت: در ادامه سیاست حمایت اجتماعی و اجرای طرح های رفاهی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام اینترنتی پنجمین مرحله ارائه تسهیلات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق - سومین مرحله در سال 1399- به مبلغ 25 میلیون تومان از ساعت 8 صبح روز شنبه 25 بهمن تا روز جمعه 8 اسفند ماه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.

ir اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه دی ماه امسال دومین مرحله وام ازدواج فرزندان در سال 1399 به مبلغ 25 میلیون تومان برای افراد واجد شرایط به حساب بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش واریز شد، اظهار کرد: نوبت اول این تسهیلات به مبلغ 20 میلیون تومان برای واجدین شرایط، در تیرماه امسال پرداخت شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری از فردا

آغاز ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری از فردا