مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-12اجتماعي

افزایش دما و احتمال وقوع بهمن/ هوای کلانشهرها آلوده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و هواشناسی از بعد از ظهر فردا و همچنین روز یکشنبه 26 بهمن، - مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با توجه به روند افزایش نسبی دما تا روز سه شنبه 28 بهمن، در ارتفاعات و دامنه های کوهستانی البرز، ذوب برف و وقوع بهمن دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و هواشناسی از بعد از ظهر فردا و همچنین روز یکشنبه 26 بهمن، با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، دریا مواج می شود و دمای هوا در استان های ساحلی کاهش می یابد همچنین احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از یک شنبه تا سه شنبه 28 بهمن جوی آرام و پایدار در کشور حاکم خواهد بود بنابراین در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا را انتظار داریم.

وی گفت: از ظهر شنبه 1399/11/25 تا ظهر یک شنبه 1399/11/26 متلاطم شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا یک متر در ساحل و 1.

5 متر در دور از ساحل در گیلان و مازندران پیش بینی می شود و احتمال غرق شدن شناگران و قایق های کوچک، آسیب دیدن شناورهای سبک و نیمه سنگین و پاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما و احتمال وقوع بهمن/ هوای کلانشهرها آلوده می شود

افزایش دما و احتمال وقوع بهمن/ هوای کلانشهرها آلوده می شود