مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-12سياسي

تربیت اسلامی مهمترین عامل در پیشگیری از فساد است


امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه تربیت خانوادگی در پیشگیری از فسادها بسیار مهم است، گفت: افراد به علت برخی تربیت های غلط و غیراسلامی دچار خطاهایی همچون تقلب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکردبا بیا ن اینکه مردم با حضور در صحنه 22 بهمن افتخاری بر افتخارات خود افزودند، گفت: انقلاب اسلامی پیش مقدمه ای برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: کسانی که باید دولت امام زمان(ع) را یاری کنند و جزو کارگزاران امام باشند باید حکم ترازو را داشته باشند و اهل عدالت و رعایت باشند و این امر ما را به دقت در تربیت های عمومی، خانوادگی و رسانه ای وا می دارد تا افراد را به رعایت حقوق یکدیگر و حلال و حرام سوق دهیم زیراکه این موارد در شرع اسلام از مهمترین مسائل است.

فاطمی اظهار داشت: متاسفانه افراد به علت برخی تربیت های غلط و غیر اسلامی دچار خطاهایی می شوند، در واقع خطاها یک دفعه رخ نمی دهند و اگر شخص از بدو تولد با تربیت اسلامی رشد یابد سمت تقلب، گران فروشی، دزدی و .

نمی رود بلکه افرادی به این سمت می روند که این خصلت های در ابتدا در تربیت هایشان پنهان بود و همین پنهان بودن سبب می شود که به اشتباه خود را در جرگه انسان های خوب جا بزنند و جایی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت اسلامی مهمترین عامل در پیشگیری از فساد است

تربیت اسلامی مهمترین عامل در پیشگیری از فساد است