مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-12سياسي

رییس قوه قضاییه به تهران بازگشت


رییس قوه قضاییه پس از سفر 4 روزه به عراق، ساعتی پیش وارد تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ​ سید ابراهیم رییسی پس از بازگشت از عراق در فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: در این سفر مقرر شد کارگروه دستگاه قضایی عراق با همتای ایرانی، پرونده شهادت فرماندهان مقاومت را تا حصول نتیجه نهایی، جدی پیگیری کند.

رییس قوه قضاییه گفت: با تاکید مسئولان عراق و ایران مقرر شد به هیچ عنوان نباید پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مشمول مرور زمان شود و باید همواره در دستور کار باشد و از ناحیه دستگاه قضایی عراق پیگیری جدی شود.

رییسی افزود: دومین موضوع این سفر، مسئله زندانیان در زندان های عراق است که در حال حاضر ده ها زندانی در زندان های عراق داریم که در این باره دو موضوع تردد غیر قانونی و اقامت غیر قانونی جدی تر است که به این دلایل محکومیت هایی پیدا کرده اند و موضوع دیگر مسئله اعتیاد و مواد مخدر است که موضوع برخی زندانی ها که در بخش کنسولی بررسی شد می شد با یک عفو به کنار خانواده های خود باز گردند که این موضوع پیشنهاد و با آن موافقت شد.

وی با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری قبل از سفر به عراق تصریح کرد: در این دیدار پیشنهاد دادم تا چند نفر از زندانیان عراقی که در زندان های ایران هستند مشمول عفو رهبری شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه به تهران بازگشت

رییس قوه قضاییه به تهران بازگشت