مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 04:102021-02-12سياسي

جاده جدید گلپایگان - الیگودرز - کوهرنگ؛ مسیری برای اتصال و توسعه سه استان


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث زیست محیطی و پدافند غیرعامل محور گلپایگان به کوهرنگ از مسیر روستای گندمینه الیگودرز تایید شد.

- جاده جدید گلپایگان - الیگودرز - کوهرنگ؛ مسیری برای اتصال و توسعه سه استان ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث زیست محیطی و پدافند غیرعامل محور گلپایگان به کوهرنگ از مسیر روستای گندمینه الیگودرز تایید شد.

محمد خدابخشی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مباحث زیست محیطی و پدافند غیرعامل محور گلپایگان به کوهرنگ از مسیر روستای گندمینه الیگودرز تایید شد.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان الیگودرز، پس از مدت ها پیگیری، مباحث احداث جاده گلپایگان - الیگودرز از سمت روستای گندمینه، به امامزاده محمد بن حسن(ع) و کوهرنگ در استان چهارمحال بختیاری با رایزنی با وزارت راه و شهرسازی در ردیف برنامه های جدی و مطالبات شهرستان قرار داد.

خدابخشی ادامه داد: تا اینکه در روزهای اخیر استعلام های زیست محیطی و همچنین پدافند غیرعامل پروژه مذکور مورد تأیید قرار گرفته و تلاش برای اجرایی شدن این محور ادامه دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ازجمله مزایای احداث این محور مواصلاتی ارتباط مناسب و کوتاه بین استان های لرستان، گلپایگان و خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده جدید گلپایگان - الیگودرز - کوهرنگ؛ مسیری برای اتصال و توسعه سه استان

جاده جدید گلپایگان - الیگودرز - کوهرنگ؛ مسیری برای اتصال و توسعه سه استان