مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 16:252021-02-11سياسي

پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی است


به کلیه بچه های استان سفارش می کنم خودسازی، تعلیم و تربیت اسلامی را سر لوحه خود قرار دهند زیرا پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: به کلیه بچه های استان سفارش می کنم خودسازی، تعلیم و تربیت اسلامی را سر لوحه خود قرار دهند زیرا پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امروز در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان لرستان ضمن تقدیر از حضور انبوه مردم استان در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: خوشبختانه روز گذشته اقشار مختلف مردم، گروه های جهادی و انقلابی و جوانان با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب بیعت کردند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن های اسلامی، افزود: آنچه امروز در این نمایشگاه مشاهده کردم آرمان ها و اهداف جمهوری اسلامی به خوبی طراحی و اجرا شده بود.

شاهرخی عنوان کرد: آنچه در این نمایشگاه باعث خرسندی و مسرت بود اجرای کلیه طراحی ها توسط دانش آموزان است که همین امر باعث می شود دانش آموزان استان از جهت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی صاحب ایده شوند و تربیت شده و پرورش پیدا کنند که بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی است

پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی است