مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-11اقتصادي

مسئولیت تنظیم بازار به وزارت جهاد برمی گردد/ نرخ تضمینی 33 محصول


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مسئولیت تنظیم بازار به دلیل پیشگیری از دوگانگی در تصمیم گیری ها و اجرا با وزارت صمت، دوباره به وزارت جهاد کشاورزی برمی گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال محمودزاده بعدازظهر پنجشنبه به همراه نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیأت مدیره مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران در محل این پایانه گفت : متأسفانه دوگانگی هایی که اکنون در تصمیم گیری های حوزه تنظیم بازار میان وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت هست، باعث بروز بسیاری از مشکلات ناخواسته دربازار و التهاب هایی حبابی شده که دود آن به چشم تولید کننده ومصرف کننده رفته است.

وی، با بیان اینکه درهیچ کشوری به بهانه تنظیم بازار جلوی صادرات محصول گرفته نمی شود، این باعث از دست رفتن مشتریان خارجی تولیدکنندگان ایرانی در بازارهای رقابتی بین المللی خواهد شد، تصریح کرد، متأسفانه اکنون سهم ایران در بازار روسیه کمتر از 5 درصد است وبیشتر کشورهای منطقه ازجمله عراق وارمنستان درانحصار و میدان داری تولیدکنندگان ترکی هست.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه متأسفانه واگذاری مسئولیت تنظیم بازار از وزارت جهاد کشاورزی که متولی تولید وعرضه دربازار و مدیریت توزیع آن بوده به اشتباه و تصمیمی غیرکارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت تنظیم بازار به وزارت جهاد برمی گردد/ نرخ تضمینی 33 محصول

مسئولیت تنظیم بازار به وزارت جهاد برمی گردد/ نرخ تضمینی 33 محصول