مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-11پزشكي

آغاز طرح ملی واکسیناسیون کووید19 در ایرانشهر


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: نوبت اول واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کووید19 با نام تجاری اسپوتنیک در ایرانشهر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایرانشهر یوسف جنتی اظهار کرد: نوبت اول واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کووید19 با نام تجاری اسپوتنیک در ایرانشهر آغاز شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: در مرحله اول طرح ملی واکسیناسیون 55دوز با ویال آبی رنگ برای پرسنل بخش ICU بیمارستان تحویل دانشگاه ایرانشهر شده است که این تعداد دوز واکسن در دمای30- درجه سانتیگراد نگهداری شده اند.

وی ادامه داد: همزمان با شروع طرح ملی واکسیناسیون کووید19 امروز  به تعداد 10 نفر از پرسنل بخش ICU بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ایرانشهر واکسن ویال آبی که در مرحله اول از آن استفاده می کنند را دریافت کرده و سایر همکارانICU هم در روزهای آینده این واکسن را دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این واکسن برای ایجاد مصونیت علیه ویروس یی، پرسنل آزمایشگاه های کووید19، مراکز سرپایی کووید19، مراکز 16 تا 24 ساعته، پرسنل مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پرسنل مطب ها و داروخانه ها و کلیه افرادی که با درمان سر و کار دارند واکسینه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ملی واکسیناسیون کووید19 در ایرانشهر

آغاز طرح ملی واکسیناسیون کووید19 در ایرانشهر