مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 10:102021-02-11فرهنگي

مدیر دفتر موسیقی ارشاد به برنده سیمرغ فیلم فجر تبریک گفت


مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی دریافت سیمرغ بلورین بهترین آهنگسازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر توسط حامد ثابت را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی دریافت سیمرغ بلورین بهترین آهنگسازی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای موسیقی متن فیلم بی همه چیز توسط حامد ثابت را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک اله یاری آمده است: موسیقی فیلم بی همه چیز با آهنگسازی حامد ثابت با حضور نوازندگان ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران به صورت زنده تنظیم شده است و از این حیث کار گروه هنرمندان خلق کننده موسیقی متن بی همه چیز ارزشمند است.

این جایزه ارزنده را به حامد ثابت و گروه اجراکننده موسیقی، به ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران که نمایندگانی از آن ها در گروه موسیقی بی همه چیز حضور داشته اند و به بنیاد فرهنگی و هنری رودکی که دو ارکستر مذکور با مدیریت این مجموعه اداره می شود، تبریک می گویم و برای برندگان این سیمرغ و سایر نامزدهای سیمرغ بهترین موسیقی متن سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که هنر یکایک آن ها قابل تقدیر است آرزوی موفقیت روزافزون دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر دفتر موسیقی ارشاد به برنده سیمرغ فیلم فجر تبریک گفت

مدیر دفتر موسیقی ارشاد به برنده سیمرغ فیلم فجر تبریک گفت