مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-11فرهنگي

آغاز دور جدید اجراهای عمومی تئاتر شهر


چهار اثر نمایشی از روز پنجشنبه بیست و سوم بهمن ماه سال جاری در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار می گیرند.

- این در حالی است که کارگاه نمایش مجموعه طی روزهای آینده میزبان آثار نمایشی به صحنه رفته در جشنواره تئاتر عروسکی تهران – مبارک خواهد بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در تالار اصلی این مجموعه، نمایش گرگاس ها یا روز بخیر آقای وزیر به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی و بازی بهنام شرفی، بهناز نازی، رامین ناصرنصیر،کتانه افشاری نژاد، امیرکربلایی زاده،کامبیز امینی، دنیا فتحی، رضا جهانی و صالح لواسانی ساعت 18 با مدت زمان زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 40 و 60 هزار تومان به صحنه می رود.

نمایش ایوب خان به نویسندگی و کارگردانی امیردژاکام هم ساعت 18:30 با مدت زمان 70 دقیقه در تالار چهارسو تئاترشهر به صحنه می رود.

در این نمایش الهام خضرایی منش، حسام شهیدی،نسیم داداشی، طاها عابدی، ماهان عابدی، الناز ملک پور،نیوشا امینی، غزل جمشید آبادی،مهدی حوریه، ندا حسینی،زینب تحقیقی، آرمین خزائلی،شایان انجمنیان، مژده عنایتی، سمانه شعاعی به عنوان بازیگر حضور دارند.

یاماها عنوان نمایش دیگر تئاتر شهر به نویسندگی و کارگردانی کهبد تاراج است که از روز 23 بهمن ماه ساعت 18:45 به مدت زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور جدید اجراهای عمومی تئاتر شهر

آغاز دور جدید اجراهای عمومی تئاتر شهر