مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-11اجتماعي

پیشبرد اهداف توسعه ای روستای تاریخی و گردشگری «کندوان»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی تجمیع طرح جامع و هادی روستای کندوان را عاملی مؤثر در پیشبرد اهداف توسعه ای این روستای تاریخی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حمزه زاده صبح روز پنج شنبه در بازدید از روستای تاریخی کندوان در جمع خبرنگاران گفت: حفظ اصالت و تمامیت روستای کندوان از مهم ترین اهداف این اداره کل است، این روستا از جمله روستاهایی است که تنها 2 مورد مشابه در دنیا دارد و باید تمام تلاش، اقدامات و توجه خود را در راستای تقویت ظرفیت ها، رفع مشکلات و در نهایت ثبت جهانی این اثر منحصربه فرد، معطوف کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه تجمیع دو طرح جامع و هادی روستای کندوان را اقدامی مؤثر در راستای تسهیل امور زیرساختی و حفاظتی این روستا دانست و گفت: طی سال های گذشته دو طرح جامع و هادی روستای کندوان به صورت جداگانه در حال اجرا بودند که به دلیل تفاوت در نحوه اجرا عملیات ساماندهی و حفاظتی، اقدامات ثبت جهانی روستای کندوان نیز به تعویق افتاده بود.

حمزه زاده اظهار داشت: در حال حاضر با تجمیع دو طرح جامع و هادی روستای کندوان و اجرای آن توسط مشاور ذیصلاح میراث فرهنگی امور مربوط به ساماندهی و حفاظت از این روستای کم نظیر شامل اجرای ضوابط بافت تاریخی، حفاظت از کران ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشبرد اهداف توسعه ای روستای تاریخی و گردشگری «کندوان»

پیشبرد اهداف توسعه ای روستای تاریخی و گردشگری «کندوان»