مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-11ورزشي

پسر 17 ساله هندی که پول می گیرد تا فوتبال تماشا کند


وقتی 17 سالتان بود چکار می کردید؟ فکر رفتن به دانشگاه بودید یامی خواستید وارد بازار کار شوید؟ اگرقصد شروع کاری را داشتید احتمالا به یک باشگاه فوتبال فکر نمی کردید اما همکاری با باشگاهی اسکاتلندی به عنوان استعدادیاب و آنالیزور برای آشوین رامان رویایی بودکه به حقیقت پیوسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه بی بی سی، آشوین که 17 سال بیشتر ندارد، گفت: هنوز هم خودم را نیشگون می گیرم و نمی توانم باور کنم که این اتفاق افتاده است و با باشگاه داندی یونایتد کار می کنم.

آشوین از سال 2019 برای داندی یونایتد کار می کند و در این مدت باشگاه به لیگ برتر اسکاتلند صعود کرده و الان در رده هفتم قرار دارد، اما کار او یک شغل معمولی در وقت اداری نیست.

اگر ما تازه با شروع همه گیری ویروس کرونا به دورکاری عادت کرده ایم، آشوین در این زمینه به نوعی استاد به حساب می آید و تمام مدت از خانه کار می کند.

خانه او در شهر بنگلور هند است و بیش از 8 هزار کیلومتر با محل کارش فاصله دارد.

او که بعد از خواندن کتاب های مربوط به فوتبال مجذوب این ورزش شد ، یک وبلاگ راه انداخت.

آشوین در زمینه فوتبال تحلیل منتشر می کرد و تعداد دنبال کننده هایش در توییتر بیشتر می شد تا این که سال 2019 پیامی ویژه دریافت کرد، او گفت: استیو گریو مدیر استعدادیابی داندی یونایتد برایم پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر 17 ساله هندی که پول می گیرد تا فوتبال تماشا کند

پسر 17 ساله هندی که پول می گیرد تا فوتبال تماشا کند