مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-10سياسي

مردم زیان دیدگان اصلی اختلافات بین مسئولان هستند


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما باید به هنر ایثار و از خودگذشتگی مسلح باشیم و به خاطر مردم دست از درگیری و اختلاف برداریم، - ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما باید به هنر ایثار و از خودگذشتگی مسلح باشیم و به خاطر مردم دست از درگیری و اختلاف برداریم، زیرا زیان دیدگان اصلی اختلاف، مردم هستند.

حجت الاسلام حسن شجاعی شامگاه دیروز (21 بهمن ماه) در مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز جراحی محدود خرم دره با بیان اینکه هیچ قومی با اختلاف به جایی نرسیده است، اظهار کرد: این امر علاوه بر اینکه در طول تاریخ نمود داشته، در فرمایشات بزرگان دین ما نیز به آن تاکید شده است.

وی با بیان اینکه با مطالعه تاریخ چهل ساله انقلاب درخواهیم یافت که هر وقت اختلاف در جایی رخنه کرده، پیامدی جز عقب ماندگی نداشته است، تصریح کرد: با توجه به این موضوع باید با اتحاد کارها را پیش ببریم.

این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ یک از ما نباید اجازه دهیم که ندای تفرقه از گلویی بیرون بیاید، زیرا این موضوع به هیچ وجه به مصلحت نیست، افزود: همه ما باید به هنر ایثار و از خود گذشتگی مسلح باشیم و به خاطر مردم دست از درگیری و اختلاف برداریم، زیرا زیان دیدگان اصلی اختلاف، مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زیان دیدگان اصلی اختلافات بین مسئولان هستند

مردم زیان دیدگان اصلی اختلافات بین مسئولان هستند