مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-10بين الملل

بازگشایی گذرگاه رفح برای مدت نامعلوم


مصر اعلام کرد، به دستور عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور این کشور گذرگاه مرزی رفح در حدفاصل مصر و نوار غزه برای حمایت از شهروندان فلسطینی بازگشایی شد.

- مصر اعلام کرد، به دستور عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور این کشور گذرگاه مرزی رفح در حدفاصل مصر و نوار غزه برای حمایت از شهروندان فلسطینی بازگشایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، همزمان با میزبانی قاهره از مذاکرات میان 15 گروه فلسطینی و در راس آنها دو جنبش فتح و حماس درباره چگونگی برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی، پس از سال ها برای اولین بار گذرگاه مرزی رفح به صورت نامحدود و تا اطلاع ثانوی بازگشایی شد.

گذرگاه رفح از 27 نوامبر 2020 بسته بوده و در این مدت مسؤولان قاهره به طور استثنا تنها سه روز آن را باز کردند.

گروه های مقاومت فلسطین روز پنج شنبه ضمن ابراز تعجب از مشکلات مسافران فلسطینی در عبور از گذرگاه رفح، از مسؤولان قاهره خواستند این گذرگاه را همانند گذشته باز کنند.

پیشتر یک رهبر فلسطینی که ترجیح داد نامش فاش نشود، اعلام کرده بود، مساله بازگشایی گذرگاه رفح در نشستی که روز دوشنبه برگزار شدند و دیدارهای مقدماتی پیش از جلسات گفتگو مطرح شد و بر بازگشایی این گذرگاه و اتمام مشکلات فلسطینی های گیرافتاده پشت گذرگاه پافشاری بسیاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی گذرگاه رفح برای مدت نامعلوم

بازگشایی گذرگاه رفح برای مدت نامعلوم