مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 20:152021-02-09بين الملل

گروههای سیاسی فلسطین بر سر روند برگزاری انتخابات توافق کردند


نمایندگان دو جنبش «فتح» و «حماس» به همراه 12 گروه سیاسی در فلسطین با توافق بر سر گامهایی جهت تضمین روند برگزاری انتخابات متعهد شدند که نتایج این انتخابات را پذیرفته و آن را محترم شمارند.

- نمایندگان دو جنبش فتح و حماس به همراه 12 گروه سیاسی در فلسطین با توافق بر سر گامهایی جهت تضمین روند برگزاری انتخابات متعهد شدند که نتایج این انتخابات را پذیرفته و آن را محترم شمارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دو جنبش فتح و حماس به همراه سایر گروههای سیاسی در فلسطین روز سه شنبه با انتشار یک بیانیه مشترک اعلام کردند که در مورد گام هایی برای تضمین برگزاری انتخابات در فلسطین در اواخر سال میلادی جاری با یکدیگر موافقت کردند و متعهد شدند که نتایج این انتخابات را محترم شمارند.

گفتنی است، دو جریان سیاسی اصلی و حاکم در فلسطین- جنبش فتح در کرانه باختری و حماس در غزه- روز دوشنبه به همراه سایر گروههای سیاسی برای گفتگو پیرامون آمادگی برای برگزاری انتخابات پارلمانی در روز 22 ماه مه و انتخابات ریاست جمهوری در 31 ژوییه یک نشست دو روزه در شهر قاهره، پایتخت مصر برگزار کردند.

بیانیه ای که در پایان این نشست دو روزه منتشر شد، اعلام می کند که فتح و حماس به همراه 12 گروه فلسطینی دیگر از جمله جنبش جهاد اسلامی متعهد شدند که به جدول زمانی برای برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروههای سیاسی فلسطین بر سر روند برگزاری انتخابات توافق کردند

گروههای سیاسی فلسطین بر سر روند برگزاری انتخابات توافق کردند