مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 18:302021-02-09اقتصادي

حمایت از شرکت های تعاونی در حوزه پرنده نگری برای پایان شکار غیرمجاز در مازندران


استاندار مازندران خواستار حمایت از شرکت های تعاونی در حوزه پرنده نگری برای پایان شکار غیرمجاز در این استان شد.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران خواستار حمایت از شرکت های تعاونی در حوزه پرنده نگری برای پایان شکار غیرمجاز در این استان شد.

احمد حسین زادگان روز سه شنبه در کارگروه اقتصادی ، سرمایه گذاری و اشتغال استان که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد ، با اشاره به اهمیت تعاونی ها اظهار کرد: توسعه و کارآمدی شرکت های تعاونی در سطح ملی نیازمند اعتماد سازی عمومی است.

وی تصریح کرد: سلب اعتماد عمومی از تعاونی ها و موانع فرهنگی را مهم ترین مشکل توسعه تعاونی ها بوده و بدون اعتمادسازی عمومی نمی توان امید چندانی به کارآمدی شرکت های تعاونی داشت.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه تعاونی ها در حوزه اقتصادی بود اما این برنامه ریزی تا حد زیادی موفق عمل نکرده خاطرنشان کرد: برخی از شرکت های تعاونی در حوزه اقتصادی فعالیت های چشمگیری دارند و حمایت از شرکت های تعاونی توسعه عمران استانی از ضروریات است.

حسین زادگان گفت: در حال حاضر 5 شرکت تعاونی توسعه و عمران در این استان فعالیت دارند که از ظرفیت های خوبی در حوزه عمرانی برخوردارند و باید این شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از شرکت های تعاونی در حوزه پرنده نگری برای پایان شکار غیرمجاز در مازندران

حمایت از شرکت های تعاونی در حوزه پرنده نگری برای پایان شکار غیرمجاز در مازندران