مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 18:052021-02-09سياسي

اجرای سد لیلان چای از سر گرفته می شود


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت شروع روند اجرایی ساخت سد لیلان چای گفت: مقرر شد شرکت آب و فاضلاب مکاتبه ای با وزارت نیرو داشته باشد و هر دو ارگان موافقت خودشان را اعلام کنند و همچنین سازمان محیط زیست نیز که به دلیل احیای دریاچه ارومیه اجرای .

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت شروع روند اجرایی ساخت سد لیلان چای گفت: مقرر شد شرکت آب و فاضلاب مکاتبه ای با وزارت نیرو داشته باشد و هر دو ارگان موافقت خودشان را اعلام کنند و همچنین سازمان محیط زیست نیز که به دلیل احیای دریاچه ارومیه اجرای سد را متوقف کرده بود این ممنوعیت را بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نیکزاد که به منظور نظارت میدانی از شهرهای ملکان و مراغه به آذربایجان شرقی سفر کرده در جلسه جمع بندی مصوبات این سفر نظارتی خود، ضمن تشکر از مسئولان اجرایی کشور و امامان جمعه گفت: بنا بر روندی که همواره در سفرهای نظارتی خود داریم، تصمیمات را تبدیل به مصوبه می کنیم.

وی با بیان این که حضور ما در شهر ملکان به دعوت آقای موسوی، نماینده مردم ملکان صورت گرفت، افزود: در این سفر آقای متفکرآزاد از اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اسکو، آذرشهر و تبریز نیز حضور داشت و ما را همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سد لیلان چای از سر گرفته می شود

اجرای سد لیلان چای از سر گرفته می شود